Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Regulamin sklepu

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Super hit

Kontakt

  • Curo Sp. z o.o.
    ul. 17 Stycznia 32
    02-148 Warszawa
    NIP: 525-10-01-287
  • E-mail:bok@curo24.pl
  • Telefon+48 22 576 46 83
    +48 22 576 40 41
  • Fax+48 22 868 03 12
  • Gadu Gadu50976412
  • Godziny działania sklepuponiedziałek - piątek 8.00 - 16.00

Zmiana języka

PolskiAngielski

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu
Poniższy Regulamin określa warunki sprzedaży produktów za pomocą sieci internet przez CURO Sp. z o.o. z siedzibą   w Warszawie przy ul. 17 Stycznia 32 ,  NIP 525-10-01-287, REGON 011298590, (zwanym dalej jako „Curo”).
 
§ 1 Definicje
 
Sklep – sklep internetowy, prowadzony przez CURO, dostępny pod adresem www.curo24.pl za pomocą którego sprzedawane są produkty będące w internetowej ofercie CURO, (art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną)
Klient – pełnoletnia osoba fizyczna lub prawna, a także jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania (przedsiębiorca); które dokonały zakupu towaru za pośrednictwem Sklepu.
Produkty – przedmioty przeznaczone do sprzedaży zamieszczone na stronie internetowej Sklepu
Cena – wartość Produktu podawana w polskich złotych, zamieszczona przy każdym przedmiocie znajdującym się w Sklepie wraz z obowiązującym podatkiem od towarów i usług (VAT).
Koszt Dostawy – ponoszony przez Klienta koszt związany z dostarczeniem Produktów zamówionych w Sklepie, do miejsca wyznaczonego przez Klienta. Koszt Dostawy wyliczany jest na podstawie wagi przesyłki.
Zamówienie  - zlecenie zakupu za Cenę Produktów (oferta Sklepu), złożone za pomoca strony internetowej Sklepu przez Klienta zgodnie z niniejszym Regulaminem.
Konto Klienta – zespół poufnych informacji zawierających dane Klienta, służące do jego identyfikacji, uprawniające do zakupów   w Sklepie, zgodnie z niniejszym Regulaminem,
Koszyk Klienta – wykaz Produktów, podlegających zamówieniu przez Klienta, Produkty – asortyment produktów dostępnych do zamówienia w Sklepie. Dodanie Produktów do Koszyka nie jest zobowiązaniem do ich zakupów.
 Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku w godz. 8-16, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
 
§ 2 Postanowienia ogólne
 
1. Regulamin ma zastosowanie do zakupu Produktów oferowanych przez Sklep za pośrednictwem Internetu i jest dostępny w zakładce „Regulamin” na stronie Sklepu. Regulamin sporządzony jest w sposób umożliwiający jego wydruk.
2. Korzystanie ze Sklepu jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu.
3. Dostawcą Produktów po zawarciu umowy kupna-sprzedaży jest CURO.
4. W celu dokonania zamówienia w Sklepie, urządzenie Klienta musi spełniać wymagania systemowe w postaci:  zainstalowanej przeglądarki internetowej oraz posiadać połączenie komputera z siecią Internet.
5. Klient zobligowany jest do korzystania ze sklepu w sposób zgodny z obowiązującym prawem.
6. Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach Sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.
§ 3 Rejestracja Konta Klienta

1. Warunkiem dokonania zamówienia jest rejestracja Konta Klienta w Sklepie.
2. Rejestracji dokonuje się ze strony głównej Sklepu wybierając opcję  „Załóż konto”, a następnie postępując zgodnie ze wskazówkami pojawiającymi się na stronie.
3. Klient może dokonać Zamówienia w Sklepie z chwilą rejestracji Konta Klienta.
4. Konta użytkowników, którzy podali nieprawdziwe dane zostaną usunięte, a ich zamówienia nie będą realizowane.
 
§ 4 Przyjmowanie i realizacja zamówień
 
1. Zamówienia w Sklepie można składać posiadając aktywne Konto Klienta poprzez dodawanie do Koszyka Klienta kolejno wybranych Produktów, postępując zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na stronie. Po zakończeniu zakupów zostanie wyświetlone podsumowanie zamówienia z możliwością wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostarczenia towaru (kurier lub odbiór osobisty). W przypadku wyboru wysyłki kurierem do kwoty zamówienia doliczony zostanie Koszt Dostawy.
2. W zamówieniu Klient wskazuje adres dostawy oraz dane na jakie ma być wystawiona faktura VAT.
3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje na podany adres email informację o wpłynięciu zamówienia zawierającą wykaz zamówionych Produktów, całkowitym koszcie jego realizacji obejmującym cenę Produktu oraz Koszt Dostawy. Zamówienie następnie trafia do weryfikacji przez Sklep.
4. Po weryfikacji przez Sklep wszystkich danych, sprawdzeniu dostępności Produktów, następuje akceptacja zamówienia. Jednocześnie na wskazany adres e-mail zostanie wysłana informacja potwierdzająca wszystkie istotne elementy zamówienia oraz przyjęcie zamówienia do realizacji. Z chwilą potwierdzenia realizacji zamówienia dochodzi do zawarcia pomiędzy Klientem, a CURO umowy kupna-sprzedaży Produktu.
5. Realizacja przyjętego zamówienia rozpoczyna się:                                                                                                     a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – z chwilą przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sklep,                 b) w przypadku zamówień płatnych przelewem z chwilą zaksięgowania płatności na koncie Sklepu.
6. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że Produkt jest dostępny w magazynie Sklepu, lub u dostawców CURO. W przypadku, gdy Produkt jest niedostępny Sklep ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy w terminie 30 (trzydziestu) dni, licząc od daty potwierdzenia zamówienia. Klient ma prawo do zdecydowania o sposobie realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania). Sklep może również zaproponować Klientowi inny Produkt, odpowiadający tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę, przy czym Klient ma prawo jego nieprzyjęcia. Jeżeli jednak z powyższych powodów zamówienie nie może być zrealizowane, Sklep zwróci Klientowi uiszczoną zapłatę w ciągu 14 dni od odstąpienia od zamówienia.
7. Klient przyjmuje do wiadomości, że do sprzedaży promocyjnej przeznaczona jest ograniczona liczba Produktów i realizacja zamówień następuje, aż do wyczerpania się zapasów Produktów objętych tą formą sprzedaży.
8. Dla Klienta nie będącego osobą fizyczną, (przedsiębiorcy) istnieje możliwość zawarcia umowy na dostawę  środków czystości na preferencyjnych warunkach dostosowanych do indywidualnych potrzeb. W przypadku chęci zawarcia umowy prosimy o kontakt pod adresem e-mail: bok@curo24.pl w Dni Robocze.
8. Obsługa Sklepu dostępna jest pod adresem e-mail: bok@curo24.pl w Dni Robocze w godzinach 8:00 – 16:00. Pracownicy dokładają wszelkich starań aby na bieżąco odpowiadać na zgłoszenia.
 
§ 5 Sposób zapłaty, dostawa
 
1. Klient może dokonać zapłaty za zamówione Produkty poprzez przelew  bankowy na wskazany w Sklepie rachunek bankowy lub gotówką przy odbiorze osobistym.
2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym w punkcie odbioru jest możliwa wyłącznie dla klientów niebędących osobą fizyczną.
3. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.
4. Wszystkie ceny wyrażone są w złotówkach.
5. Dostawa zamówionego Produktu nastąpi w terminie od 1 do 5 Dni Roboczych od chwili potwierdzenia otrzymania zamówienia oraz otrzymania zapłaty, o ile podczas przyjmowania zamówienia produkt dostępny jest na stanach magazynowych.
6. Dostawa towaru sprowadzanego z zagranicy państwa na specjalne życzenie klienta może wydłużyć się do 30 dni.
7. Dokładny termin dostawy zostanie potwierdzony najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę Produktu do Klienta poprzez kontakt telefoniczny bądź mailowy.
8. Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej, na adres wskazany przez Klienta. Deklarowany przez przewoźnika termin dostawy na terenie Polski wynosi od 1 do 3 Dni Roboczych.
9. Odbierając Produkt Klient jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy kurierskiej protokołu reklamacyjnego, który musi być podpisany przez kuriera. Fakt taki prosimy niezwłocznie zgłosić przesyłając kopię reklamacji drogą elektroniczną na adres wskazany w zakładce „Kontakt”.
10. Odebranie przesyłki przez osobę uprawnioną bez zgłoszenia zastrzeżeń skutkować będzie wygaśnięciem roszczeń z tytułu uszkodzenia przesyłki, wyjątkami będą zgłoszone protokolarnie reklamacje sporządzone przed przyjęciem przesyłki wynikające z niedbalstwa przewoźnika lub szkodę wykrytą w ciągu siedmiu dni którą nie dało się zauważyć w momencie przyjęcia przesyłki i udowodnieniem iż szkoda powstała w czasie między wydaniem przesyłki firmie przewozowej a jej odebraniu przez zamawiającego.
11. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem.
12. Koszty transportu są zróżnicowane zależne od wagi towaru, jego gabarytu i sposobu płatności.
 
§ 6 Gwarancja i Reklamacje

1. W przypadku, gdy dostarczony Produkt będzie posiadał wady Klient może skorzystać z uprawnień gwarancyjnych kierując je bezpośrednio do Sklepu lub do wskazanych serwisów.
2. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z niezgodności towaru z umową, zgodnie z ustawą z dnia z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.
3. W przypadku reklamacji dotyczących uszkodzeń mechanicznych w trakcie transportu będą one uwzględniane jedynie po sprawdzeniu przesyłki w chwili jej odbioru. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji jest protokół reklamacyjny spisany razem z kurierem dostarczającym przesyłkę.
4. W przypadku reklamacji Produktu warunkiem jej przyjęcia jest przesłanie protokołu reklamacji dostępnego w zakładce „pliki do pobrania” razem z Produktem i kopią dowodu zakupu  na adres CURO Sp. z o.o. ul. 17 Stycznia 32 02-148 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA”. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej przyjęcia.
5. Nie mogą stanowić podstawy reklamacji różnice w wyglądzie Produktów istniejące pomiędzy Produktem dostarczonym a oglądanym na stronie internetowej Sklepu, wynikające z ustawień (parametrów) monitora Klienta.
6. W przypadku uznania reklamacji, Produkt uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, a jeśli będzie to już niemożliwe, Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny Produktu wraz z kosztami dostawy.
7. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie Produktu oraz dostawy w terminie 14 dni przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu.
9. Produkty sprzedawane za pośrednictwem Sklepu internetowego posiadają gwarancję producenta, dlatego też Klientowi przysługują wszelkie uprawnienia z tytułu gwarancji, bezpośrednio u producenta z pominięciem odpowiedzialności w tym zakresie CURO.
 
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy

1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Klient może zrezygnować y zakupionego Produktu poprzez odstąpienie od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, wysyłając na adres e-mail: bok@curo24.pl protokołu zwrotu, (dostępnego w zakładce Dokumenty do pobrania) w terminie dziesięciu dni od dnia odebrania Produktu. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie protokołu zwrotu przed jego upływem.
2. Do transakcji dokonanych przez Klienta nie będącego osobą fizyczną, (tj. przedsiębiorcę) nie znajdą zastosowania przepisy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży Konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 141 poz. 1176) przedsiębiorca tym samym nie ma możliwości odstąpienia od umowy i zwrotu towaru w terminie 10 dni od jego otrzymania.
3. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.
4. Zwracany Produkt należy odesłać w stanie niezmienionym wraz z opakowaniem w którym produkt został dostarczony, dowodem sprzedaży oraz oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres: CURO Sp. o.o. ul. 17 Stycznia 32; 02-148 Warszawa z dopiskiem „ZWROT TOWARU”
 
§ 8 Dane osobowe Klienta

1. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez Sklep z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych. Złożenie zamówienia jest jednocześnie zgodą na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby realizacji zamówienia Klienta.
2. Klientowi przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.
3. Dane osobowe Klientów podawane podczas rejestracji są przetwarzane przez Sklep wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz, w zależności do decyzji Klienta, mogą być one przetwarzane w celach marketingowych oraz w celu otrzymywania informacji handlowej w zakresie prowadzonej przez CURO działalności.
4. Dane osobowe w żadnym wypadku nie zostaną przekazane innym podmiotom, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to konieczne do zrealizowania zamówienia.
 
§ 9 Postanowienia końcowe

1. Produkty prezentowane w Sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego.
2. CURO zastrzega sobie prawo do zmiany opisów oraz cen produktów zawartych w ofercie, zmiany oferty, wprowadzanie nowych produktów, wycofywanie produktów, stosowania rabatów, przeprowadzanie akcji promocyjnych oraz ich odwoływanie.
3. Pomimo, że Sklep dokłada wszelkich starań, aby ceny podawane w serwisie internetowym były prawidłowe, istnieje możliwość wystąpienia pomyłek. W przypadku wykrycia błędu w cenie Produktu, który został zamówiony, Sklep zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia oraz złożenia Klientowi oferty zgodnej z aktualną ceną. Jeżeli Klient nie wyrazi zgody na przedstawioną ofertę, otrzyma zwrot pełnej uiszczonej kwoty.
4. Jeżeli strony Sklepu funkcjonują niepoprawnie, występują błędy lub inne nieprawidłowości prosimy o zgłoszenie tego faktu drogą elektroniczną korzystając np. z formularza kontaktowego.
5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
6. Klient przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym Klient, kupując sprzęt elektryczny lub elektroniczny, ma prawo zwrócić zużyty sprzęt tego samego rodzaju do sklepu, w którym kupił nowy produkt. Klienci, chcący skorzystać z tej możliwości, proszeni są o odsyłanie zużytego sprzętu na adres: CURO Sp. z o.o. ul. 17 Stycznia 32; 02-148 Warszawa z dopiskiem „ZUŻYTY SPRZĘT”. Koszt przesyłki zużytego sprzętu ponosi Klient.
7. W przypadku pytań prosimy o kontakt ze Sklepem.
8. CURO zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym terminie. Zmiana Regulaminu Sklepu nie będzie naruszać praw nabytych przez Klientów Sklepu. O zmianie regulaminu oraz terminie wejścia w życie zmian Regulaminu, CURO powiadomi Klientów, przesyłając stosowną informację na adresy e-mail wskazane przez Klientów.
 
 

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).